nya skor..

Warm lined midcut boot

jag var på din sko och köpte dessa idag.. så nu är de min(a) skor...
jättefina och med världens lurv i.. så de är verkligen menade för norrlandsvinter
blev jättevarm i dem på affären när jag provade dem...
men man kan ta bort lurvet och ha extra sula i så de kommer funka innan kylan kommer

mamma piggar på sig... man blir verkligen inte friskare av att var på ett sjukhus..
det är då ett som är säkert.. nu får hon pyssla på och greja.. det gör henne gott
den 20/11 ska hon in för nästa behandling och ska då bara bli kvar över natten om hon/vi har tur

min älskade sambo... han borde ha nobelpris...
jag har varit en riktig plåga i helgen.. pmsig för två
(i ägglossningstider)
men tror ni han klagar..? nej då...
klart han ryter ifrån emellanåt och visar var skåpet ska stå...
men han står ut med mina "diva"later... jag fattar det inte...

tänker på mina väninnor...
hon som hade BeräknadFörlossning igår (hur går det kan man undra)
hon som blev sårad i helgen..
hon som har ont i örat..
hon som var på akuten i helgen..
hon med en fyramånaders i famnen (med visst avund)
hon som försöker kontakta mig på msn (på fel tid)
och säkert många fler... ingen nämnd ingen glömd...

nu ska jag ringa mamsan innan jag ska sätta mig med spanskan...
har prov imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0