engelska och mamma

i torsdags, hade jag engelska,
debatt och redovisning klarades av...
det var kanske inte med bravur men är avklarat...
det är faktiskt bara ett fåtal som är riktigt bra
på engelska i klassen så det känns oki..


mamma var in på sjukhuset i torsdags för att få
sin andra cellgiftsbehandling men hon hade
för lågt blodvärde så det blev uppskjutet
till nästa vecka.. så hon fick fara hem..


skolan är verkligen intensiv..
lärarna matar oss med information och
arbeten.. säkert för att de vill pressa
in så mkt kunskap som möjligt på denna
korta tid.. men det är lite frusterande..

alla har ju faktiskt ett liv vid sidan av
men det ska kanska de inte ta hänsyn till..
jag antar att man kommer besitta oerhört
stor och värdefull när vi är klar
& kommer vara tacksam..

men nu är jag bara stressad över allt jag har att göra...

det är (som jag tidigare påtalat)
inte optimalt att pendla så här långt heller
men det har jag valt och jag har inget annat
alternativ... det är bara att försöka göra
det bästa av situationen..


kram på er som läser..
over & out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0