dieciséis

jag har använt det... trodde aldrig att jag skulle få användning av det..
hatar verkligen spanska men jag kämpar på.. det funkar...
jag är ju som lite dubbel.. jag vill inte göra det... men vill klara det...

mamma kommer hem imorgon..
nu är det klart (igen) att hon ska få lämna sjukhuset..
men ja jag vill men vågar inte riktigt tro på det....

hon var och passade ut en "hårprotes" idag...
och var nöjd med det.. kändes bra.. tror jag..

är bara trött idag... skulle lagt mig för länge sen

visade det sig vara Grey's anatomy...
så jag drog igång en maskin tvätt samtidigt....

jo jag har en sak som skrämmer vissa..
retar upp andra och peppar mig just nu...
jag har en plan.. jag har faktiskt tagit ett beslut..
så detta är inte en fråga.. (alla klara över det?)
jag ska börja med en för mig ny pulverdiet..
det märket som bland andra apoteket säljer...

jag vill inte bli sjuk i diabetes och högt blodtryck..
jag vill inte ha ont i ryggen och knäna...
det har mer med självkänsla än utseende och göra
jag har en plan!

vi är ett tigth lite gäng som pendlar och umgås i skolan
vi ska hjälpas år och ingen av oss ska tokbanta...
vi ska köra "bara pulver" i en max två veckor...
sen byta ut måltider.. tänkte äta middag helt klart..
äta gi när jag ska äta men unna mig saker...

har gått upp allt jag flera gånger lyckats gå ner...


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till tjejen med pulvret! du kan ju meddela om det är gott...hehe...då kanske man skulle ta å testa det! Kram!

2008-11-08 @ 11:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0