återhämtning pågår...

har återhämtat mig i helgen..
tagit det lugnt... stängt av ljudet på mobilen och bara tagit igen mig...
per har fått hålla om mig & jag har slappnat av i hans famn...
jag har lyckats bra.. känner mig nu på g igen...

mamma ska (antagligen) få komma hem imorgon.. de ska inte göra mer nu..
hon ska få nya cellgifter först om tre veckor... då ska hon få ligga inlagd en natt..

skolan är lite tuff just nu.. mkt att göra.. en del inlämningsuppgifter,
prov i spanskan v. 46, 2 redovisningar samma vecka,
en bokrecension som ska lämnas in 4/12 på engelska (som är min svaga sida)
men det är kanske så det är att gå i skolan...?
tror det går bra.. bara jag anstränger mig lite extra...
måste ge gärnet.. och jag ska visa dem att jag klarar detta... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0