stolt...

jag är så stolt.. jag har jobbat idag..
och jag mindes alla rutiner satt i ryggmärgen
det var skönt.. jag hade faktiskt varit lite nervös...

tyvärr kunde jag dock inte få praktik på sj som jag önskat
då de skulle ha utbildning av sin personal under den tiden
jag ville ha praktik där.. men jag har andra alternativ...
så det är bara att bryta ihop och gå vidare...
jag ska maila dem i höst igen och se om jag kan vara
på praktik där i vinter istället...

ikväll blir det julmat.. jag älskar verkligen det...
skulle kunna äta det hela året.. eller det gör man ju faktiskt...
bara inte i kombination...

känns kanon...
allt idag... ska bli bra alltihop... det tror jag...

godjulkramar till alla...

Kommentarer
Postat av: Anna

kul att du tyckte det känndes så bra att jobba!! hoppas julmaten smakade! :-P

KRAM!

2008-12-21 @ 23:01:32
Postat av: Anonym

Detsamma på er,hoppas ni får en lugn och skön jul.Så du är fit for fight när pluggandet drar igång igen efter helgerna..



Jul kram på dig o ett gott nytt år...

2008-12-22 @ 21:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0