jobb..

sitter idag vak på en avdelning på lassa..
är på min "hemma"avdelning neurorehab (för ryggmärgs- och skallskadade)
känns bra att vara tillbaka.. trivs med jobbet & kollegorna
men skolan och min "nygamla" bransch känns bra
eller det känns i ärlighetens namn bättre...
men jag är inte alls så ringrostig som jag trodde...

känns gött att tjäna lite pengar..
kommer bra till pass på den resa till Jukkasjärvi (som jag planerar)

hoppas verkligen att jag får träffa elias (senaste tillskottet bebis i "kretsen")snart
hans mamma & jag sa att vi måste försöka ses under min "ledighet"
vill verkligen få chansen att träffa dem.. har inte blivit många fikastunder
med vännen i höst.. med tanke på mina långa skoldagar....

var på stan igår och måste säga att mellandagsrean
var en klar besvikelse.. herregud.. det var samma gamla kläder
som hängt på reaställningarna hela hösten..
bah hallå... ingen vill ha det där "junket".. när ska de fatta????

kanske blir det en öl på stan (i umeå) med ngra från klassen
på måndag kväll ... det vore nice.. verkligen..

nehe.. jag var här för att jobba inte blogga...
*ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0