haft en god jul

haft det jättebra  jul..
vi var hemma bara per och jag först och tog sovmorgon..
sen lagade vi oss lite julmat och satt med det framför kalle..
efter kalle var slut gick vi till mamma och myste på där..
och till sist var vi över till pers mamma på lite fika...

sen såg vi den underbaraste av filmer... "hollyday"
och sen var det dags att natta...

idag har jag pratat med min "första sambo" linda
och det var jättelänge sen.. men vi har följt varandras bloggar
så de år vi varit ifrån varandra kändes inte...

gumman min ringde jag med men hon svarade inte
de är väl ute på ngt bus kanske.. vi hörs av vart efter
hon ringde igår.. och önskade god jul... gullet..

hoppas alla haft det bra och får en god fortsättning...
vet att jag inte är så bra på att höra av mig.. men jag hälsar er alla här...
kram på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0