ett tag sen...

oj nu har jag inte skrivit på ett tag..
det har varit mkt med skolans projektarbete
verkligen mkt.. men det är jätteroligt...

mamma har det oki..
det har varit lite jobbigt psykiskt ett tag..
hon har kommit ifatt mentalt och varit rädd...
men hennes läkare och hon har pratat och
det har gjort henne lugnare...
sen är det ju märkligt att en olycka aldrig kommer ensam
men det känns som vi löst det vi kan...
hennes njurvärden var inte tillräckligt bra denna veckan heller
så det bidde inte ngra cellgifter..


annars... ja vad kan jag säga
det är som sagt KUL men mkt med projektet
jag hinner inte med mkt annat.....
men det känns oki eftersom jag vet att detta
bara är under en period och jag hade räknat
med det när jag började skolan...
det funkar och jag lär mig massor på det


nehe.. åter till uppgiften

kram till alla som läser
& ett särskilt tack till gumman min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0