ännu en helg har passerat....

skolan rusar på... mkt med projektet men roligt är det...
lär mig en massa om mig själv och om för mig nya saker...

veckan och helgen som har passerat har varit bra..
mamma var in och fick sina cellgifter och det gick bra 
hon blir väldigt trött.. men har mer hopp nu efteråt..
hon fick ny tid direkt så hon ska in för ännu en omgång 5/1
sen blir det operation.. men riktigt när det blir vet vi inte...
vore nice om jag kan hinna få vara med på ngt samtal
med hennes läkare innan.. och får veta i god tid innan
så jag kan ta ledigt operationsdagen...

imorgon har vi sista lärarledda lektionen...
på onsdag ska vi ses i skolan och jobba med projektet...
sen blir det jul"lov..." kommer ha lite att göra men kommer
kunna göra det hemma.. så nu blir det förhoppningsvis
en eller (snarare) ett gäng sovmornar framöver...

ska vara tillbaka 7/1 och det känns (just nu)
som en evighet....
ohhh vad mkt tid per och jag ska få tillsammans
det ska bli riktigt nice... bara mysa på...

måste försöka jula lite hemma i veckan..
det är väl verkligen på tiden...
men jag har som inte hunnit med i hjärnan riktigt
jag har funderat på det och tror att det beror på fler saker..
att skolan tar mkt tid.. att jag inte är hemma så mkt
och på att mammas cancer slog ut mkt...

men jag ser fram jul... lite kvalitetstid med mina nära och kära
och bara vara hemma...  och vila upp mig..

jag ska försöka jobba lite på lassa med..
ska gå förbi dem imorgon...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt att mamma äntligen kunde få sina cellgifter. Hoppas dom nu ska slå ut alla elakheter.

Å kul att det verkar gå så bra med arbetet i skolan oxå=). Kämpa på, du fixar det!!!



Massor kramar

2008-12-15 @ 10:59:15
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/
Postat av: Anna

så härligt med en välbehövlig ledighet för dig!! se till att njuuuuta! krama mamma från mig!!

2008-12-15 @ 13:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0