jäkla värk...

hade en del värk igår kväll och idag.. fm när jag är ledig som igår är jag ju nästan bra..
men ska till o jobba nu tre sista dagarna.. (med idag) och ska försöka mig på att simma i eftermiddag..

pratade med en läkare på jobbet och redde ut (en extra gång hur mkt tabletter jag får ta..
och har fått fel dos av läkaren på vc.. tyckte hon sa 1grams panodil men fick 500 mg (halv) men nu är det utrett..
ska räkna på tabletterna och ringa min ordinarie läkare på vc om de inte räcker ngt länge

pinkeriet funkar halvbra och jag är rätt domnad i låret idag.. men det är väl att jag börjat stretchträna muskeln (i guess)

längtar så till skolstarten.. det ska bli så kul & spännande..
verkligen... få vara lite ungdomlig och inte så seriöst vuxen.. vilket jag hatar...
men fast jobb är ju bra.. jag förstår ju det.. men jag gillar att flänga runt lite...
& jag kommer ju ha min fasta tjänst kvar för sommarjobb iallafall denna...
året efter (det sista kommer jag kunna söka tj.ledigt under sommaren för att prova nytt jobb om jag vill... (tror)

bara att stå ut och fokusera på annat än värken...
fick inte chansen att stötta en ledsen väninna igår då hon inte orkade men har fått uppdatering idag
kändes hoppfullare... tänker på...
& så funderar jag min första "sambo" lilla hjärtat.. vill inte tappa dig... tack för du hör/ser mig

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart att jag hör å ser dig=) (för det var väl mig du menade...)

Vill absolut inte tappa kontakten nån mer gång.



Hoppas du blev fin i håret!



Kramizen



2008-08-29 @ 16:09:55
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0