senaste nytt på bebisfronten och bilderna...

tja, vad ska jag säga...?
ingen bebis och ingen igångsättning än...
11.e januari (mån) blir det OM inte bebis vill komma innan
de väntar med igångsättningen tills dess, för att ge det
en chans att komma igång av sig självt (vilket e att föredra)

har ont kroniskt i bäckenet, till och från i ryggslutet och
en del onda sammandragningar.. är helt slut av det..
men försöker bita ihop.. jag kommer få ngt underbart...

ohhh vad jag längtar efter "min" bebis..

nu kommer lite bilder...



spjälsängen är bäddad o klar...



och bäbysittern står och väntar...



o kissen väntar på att bli kramad ;)



o magen växer o växer o växer
känner mig verkligen över-gäst...



o vi (precis som alla andra) fått mkt vinter o kallt...
detta är vår vinterklädda baksida/uteplats...


kram på er som läser

Kommentarer
Postat av: Maria Marrakchi

Hejsan syster! Oj får du vänta en vecka till, skönt att läsa att det annars är ok med dig/er. Kul att du kommer att få ett bättre år(läste på FB). Det är du väl unnad. Vad fint ni har gjort för lilla bebben. God fortsättning & många många kramar syster yster

2010-01-05 @ 21:44:26
URL: http://fibrofia.blogg.se/
Postat av: Anna

Mysigt gumman!!! KRAM

2010-01-06 @ 15:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0