egenhändiga bebisfiltar..

jag har ju fått höra att det behövs en massa bebis filtar..
och jag blir så arg på att de ska ta ut högre pris
för en liten filt med sött mönster och än för en stor filt..
så jag gick till tygaffären.. och köpte fleecetyg på stuvbit..
hem och klippa till lämpliga storlekar (sånt som inte repar)
och på så sätt fick jag 8 filtar för 150kr...
*sträcker stolt på sig*

kanske håller de inte för lika många tvättar.. 
då jag inte fållat dem.. men då får jag väl köpa mer tyg
 

här är de...



de randiga är lite lite mindre och är tänkta till vagnen

och de med nallar på är tänkta till sängen..

kram på er som läser


Kommentarer
Postat av: Linda

Smart!

Å vilka fina tyger du hittade=)

Imorgon är det dags för den lille att se sin mor och far (om inget händer idag...)

Håller tummarna för att allt kommer gå bra. Lycka till! och hör av dig när du orkar.



Massa kramar!!!

2010-01-10 @ 08:27:30
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0