orkar inte blogga..

nej jag orkar faktiskt inte just nu...
gick bra att komma hem.. veckan har varit bra
om än kroppen är totalt slut..

igår somnade jag kl 21
och sov till kl 7 i morse....
men var lika trött när klockan ringde
som när jag somnade i soffan...
(vaknade vid 23 och tog mig upp i sängen)

klart det är för mkt..
med skolan, mammas begravning och lgh
men nu ska vi städa imorgon och sen är det klart
sen är det bara återlämning av nycklar

en klasskamrat kommer och hjälper oss
med städningen... tack snälla rara du!

nu blir det soffan en stund..
innan  en på tok för sen middag...

kram på er som läser...
snart ska jag sluta gnälla jag lovar

Kommentarer
Postat av: Anna

KRAAAAM på dig gumman...

2009-09-26 @ 10:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0