Fick frågan för första gången..

Ja nu kan jag tydligen inte hålla det hemligt längre..
alla ni som läser min blogg vet ju redan.. o kanske verkar
det fånigt att försökt hemlighålla detta så här länge..
men först ville jag vänta o sen kom det så mkt emellan..
kanske är då idag rätt tid..

Frågan jag fick i morse, när jag träffade
en fd arbetskamrat, var.. Är du gravid o ja, svaret blev ja!

Skulle ngn nu missat detta så kommer en snabbversion här;
i slutet av april fick jag min väntade pms mitt mellan i menscykeln
o det släppte inte riktigt, sen blev jag febrig.. min väninna, som var nygravid,
o jag började räkna på när jag hade mens senast o kom från till att
jo, jag var ngn dag sen ovanligt för mig men ingen big deal.. ändå lyckades
hon övertala mig att beställa tester, dagarna gick o ingen mens kom..

Fredagen den 8e maj hade testet kommit o jag testade, positivt!
efter att p-staven varit ute i 23 månader..!
Chocken o lyckan sköljde över oss..
o nu var det så dags att börja ställa om sig.. sakta men säkert sjönk det in..
i takt med att symtomen kom o gick med veckorna!

Nu är vi så i vecka 23 (av 40) jag mår bra o vi är lyckligast!

Kram på er som läser..

Kommentarer
Postat av: Linda

Undrade just när du skulle berätta "nyheten" här...

Skönt iaf att du har något mysigt att se fram emot mitt i allt det mörka.

Hoppas det går bra med allt det praktiska i samband med mammas bortgång, så att du kan få sörja i "lugn å ro" sen, utan massa måsten som måste fixas.



Massa goa kramar till en go tjej!



2009-09-14 @ 21:55:23
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0