söndag...

laddar för skolans sista dagar innan lia..
tentan gick bra.. ett o annat hade gått in..
sen är nu arbetet inom starta eget inlämnat..
budgetarna som skulle vara med tog lite mer tid
än vi räknat med... men nu är det gjort...

vi ska nu de sista dagarna opponera
på varandras arbeten.. och redovisa för klassen
det känns oki.. tror det blir bra...

i fredags hade vi halloweenparty
en vecka för tidigt eftersom vi slutar redan på onsdag..
kul var det fast jag var oerhört trött redan vid 21
(nästan) alla var utklädda.. det var mest skräckisar
men en o annan pirat och viking (jag) fanns med...

bebis och jag har det bra..
förutom lite kli i (framförallt) händerna som stör
annars är det bra.. börjar bli tyngre och allt orörligare..
men det hör till.. =)

17 nov ska vi på tillväxtUL och ta oss en tjuvkik igen
funderar en del om vi då ska få se vad det är för sort
eller om det är en Oskar eller en Natalie..
det är de namn vi funderat på men vi får se...

helgen har varit kort denna gång..
eftersom jag var kvar i övik och kom hem (från skolan)
först i lördags förmiddags.. vi hann med en tur på stan igår...
och idag har det inte hunnit hända såååå mkt ännu..

vi har kommit in i olika faser sambon och jag
jag vill hitta på ngt och han vill vara hemma..
men vi får se vem som drar längsta strået...

tänker mkt på mina nära o kära!
kram på er som läser......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0