köpt till bebis..

vi har haft en bra lugn helg.. och jag (vi) känner oss rätt
trygga i de sparkar vi får av bebis.. det har varit lite var dag iaf
men är mindre bägge i antal och i styrka..
ska snacka med bm på tisdag morgon.. så kan hon nog lugna oss ytterligare

vi har gjort en del inköp sista dagarna.. en vit
i fredags köpte jag en bärsjal via tradera
den är helt ny då det är ett företag som säljer via tradera
ser ut som den på bilden nedan med den är asså vit


bilden är från www.mmhbarnkläder.com (säljaren)

idag var och köpte en kombi barnvagn via blocket..
en sittvagn i märket brio från 2005 jättefräsch



och en emmaljunga mjuklift från 2009, jättefräsch
(som man har i och bebis är i när den e liten), se nedan



var en upplevelse att övningsköra vagnen hem..
på buss och på ica och upp för våra tre trappsteg för att komma in..
men det gick bra.. även om det var klurigt och framförallt OVANT


sedan innan hade jag köpt overaller att ha i vinter
även de hembudade på tradera.. ett jätteklipp 3 för 94kr (inkl frakt)
nya kostar de minst 179kr styck på stan

sååå söta..



ena grå (den högra) är lite större.. då bebis förväntas växa =)

kram på er som läser..


Kommentarer
Postat av: Anna

härligt gumman med alla bebisprylar du har handlat!!! Puss puss!

2009-11-09 @ 21:07:35
Postat av: Linda

Vilka fynd ni har gjort!

Vi har en del kläder/saker oxå som ni kan få (om ni har vägarna förbi nångång).



Och jag kommer ihåg det där med sparkarna... Dom brukar avta lite när bebis får mindre plats i magen. Men jag förstår att det kan kännas lite oroande.



Saknar dig!

2009-11-10 @ 09:09:26
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0