en vecka senare...

tiden går... men inte mkt händer...
en vecka har passerat.. kanske inte händelselöst..
men jag vet inte vad för ngt jag skulle kunna skriva

jag hade väldigt ont i mina höfter av bebis
och foglossningsbesvären.. men det blev bättre
av vila.. man ska lyssna på kroppen

i fredags var jag på lunch med en klasskamrat
det var kul att ses.. hon och jag är de enda som
är i Umeå på praktik så vi skulle försöka ses sa vi

annars ja.. som sagt inte mkt som hänt

helgen som var gick till vila vila och åter vila
eller ja vi var ut på lördagskvällen och åt en bit mat
och per bjöd mig på bio.. vi såg nya katastroffilmen
2012 och det var min första katastroffilm på bio!
den var bra.. 

kram på er som läser

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som ni haft en skööön helg! KRAM

2009-11-16 @ 15:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0