mamma - signaler - lia ger drömmar

planeringen med mamma går sakta framåt
och jag tror det kommer bli bra varefter.. bara hon ger det tid
tid för kroppen att läka & för själen att hinna med...
tyärr har hon svullnat upp lite och de hittade ny vätska i buken
och levervärdena var sämre... så de kopplar det till det...
eller så (värsta tänkbara) funkar inte rikitgt de hormon-
tabletter som hon fick för att hämma tumören...



ja det har vartit mkt en tid nu med mamma
och nya praktiken.. mitt läkarbesök och prover
sambos 40års dag och tillhörande "kalas"....
men detta påverkar och jag kan inte lita på min kropp
signaler skickas ut som jag inte kan lita på..



men nu framöver verkar det kunna bli lugn och ro
så jag hoppas och tror att även min kropp och själ
får chans att hinna med så det blir ordning och reda

på lian (läs praktiken) går det fortsatt bättre
och jag tycker att jag får mer och mer "fullt" ansvar
över uppgifter.. jag kan svara på fler och fler frågor
utan att ta hjälp av min handledare så sakta sakta...
börjar jag bli en bra resesäljare...



detta är som sagt ngt jag kan tänka mig att göra
verkligen.. men det ska bli kul att komma ut på fler
lior i framtiden och jag har inte tänkt att ge upp SJ
verkligen inte.. vägrar...



titt så snygg dom är...
lagomt tills jag slutar min utbildning kommer ju
botniabanan igång så sakteliga och jag VILL....
man ska hålla hårt i sin dröm...



botniabanan ska byggas ihop med sjs järnväg från
(sthlm-) sundsvall- Umeå så vi år en snabb kustjärnväg
och med det en snabb transport till Sthlm....

kram på er som läser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0