självstudier...

idag har jag haft självstudier.. dvs sovmorgon..
hann med mkt i skolan igår... så jag har inte behövt arbeta
med skolgrejer på dagen... men ska förbereda mig för
redovisning i engelskan imorgon... uscha....
men det är bara att göra det... sen är det gjort

sambon och jag har haft otur denna veckan
måndag; jag ledig - han jobba
tisdag; jag i skolan - han permiterad
onsdag; jag skola - han jobba
torsdag; jag självstudier hemma - han jobba
fredag; jag i skolan - han hemma

men vi ses ju i helgerna nu för tiden iallafall...
det gjorde vi inte sååå ofta när jag jobbade på lassa..
och risken finns ju... i min nya bransch att det blir helgjobb

ikväll blir det nytt recept....
röd pesto och cream fraice... blanda....
till sätt korv chorizo och skruvpasta
gott va???

ica som bjöd på det idag... och jag vart sugen
hoppas det blir en låda till skolan imorgon med

  

          


sen blir det criminal minds och ngra avsnitt av the office
och lite engelska läxa var det ja.... 

kram på er som läser

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Det receptet måste jag oxå prova.

Tack för "tipset":-)



Kram

2009-03-26 @ 19:56:39
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej vännen, hoppas du sover gott... de gör inte jag som du ser. Läs min blogg så förstår du. =) Kram

2009-03-27 @ 05:24:16
URL: http://enkurvigtjej.blogg.se/
Postat av: Anna

ummm!! det lät gott...och enkelt! det måste testas :-) puss å kram!

2009-03-27 @ 19:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0