ny länk.. försovning.. skämmes

nu finns en ny blogg bland mina länkar...
kolla dem gärna...
*ger gratisreklam*

jag satte klockan inatt och gick till sängs, låg på armen & hade det gött
och klockan 8.05 ringde min klasskamrat från nordmaling och sa att
hon stod och väntade på mig.. vid bussen.. som jag skulle kommit med

jag hade inte haft en chans att komma till skolan i rimlig tid för ngnting
så det var bara att be om ursäkt och vända sig om och sova klart..
om jag förstod det hela rätt var inte min klasskamrat så peppad
på att fara så hon stannade med hemma.. om jag minns rätt...
sov till klockan 12 då nästa klasskamrat messade och frågade var jag
ska kliva på bussen på tisdag morgon... vi hade sista infon inför resan idag

jag ska sova över hos min klasskamrat, Sara på måndag.. ledig då
så jag meddelade att jag gör som Sara gör och hon som messade sa
att Sara fått ta mina papper som jag skulle komma att behöva i gbg



i helgen blir det väl bara mys.. ska inte göra ngt speciellt vad jag vet
jag blir borta en vecka i gbg så vi måste se till att få dosen uppfylld
ska bli kul att fara.. mkt bus med klasskamraterna men det är ju alltid
det där att jag har så svårt att sova utan sambon och saknar honom så..

fick bullar av min väninna i Norrköping.. gud så goda de var... 
så gick det med mitt försök att komma i brallorna till gbg
jag får väl fara ner till stan och köpa ett par nya.. för presentkortet
som pappa gav mig i present... inför min dag på söndag..

blir  väl ett besök hos mamma då.. lite sms och samtal hemifrån (norrk)
vill ändå inte mer.. orkar inte med.. känns att det inte var en nöjesresa till
norrköping som jag var på.. verkligen.. är helt knäckt...

ha det gött alla vänner..
kram till er som läser




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0