uj vad dagarna går fort...

fattar inte.. sex dagar sen jag bloggade... är det verkligen det...
och jag som hackat så på alla för att de är "så kass på att uppdatera*
så är man inte bättre själv... *skämmes*

vell vell...
jag har jobbat helg.. sen varit ledig mån & tis...
vilket iofs inte var ngn semester.. eller jo igår satt jag med väninnan
och hennes lillunge (7mån) och bara njöt av livet... en sväng...

men kroppen tar stryk av jobbandet.. usch usch
och värmen.. vi fick ju plötsligt hetta.. stillastående hetta.. huvva
man ska inte klaga.. och det gör jag inte.. men jag tycker det är märkligt
att det inte kan komma lite lagomt.. eller sanningen.. jag klagar nog lite...

iallafall.. cyklen går bra... jag mår bra.. mamma är samma..
den lediga tid tillsammans vi fick i helgen var bra.. värmen är här

och det är nedräkning till min/vår lilla sommartripp...
ledig denna helg... sen jobba ngra dagar.. packa och
fara tidigt lördag morgon.. och första stoppet är sthlm..
sen mån 13/7 landar vi i "hem ljuva hem" norrköping...

börjar få ett väl inrutat schema i norrköping nu för att träffa folk...
men tror det blir bra.. det skulle vara semester och än ser det så ut...
tror jag... vill hinna med lata stunder.. i en solstol.. fnittrandes...

kram på er som läser

Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen en uppdatering ;-) hihi...

Vi ses snart!!!

KRAM!

2009-07-01 @ 19:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0