sitter vid mammas sjuksäng...

hållandes i handen...
det var en omtumlande vecka i Norrköping..
och jag ska uppdatera er.. men inte nu...

det var omtumlande att komma hem..
mamma har fått morfintabletter o blir väldigt trött av dem
hon sover mkt men ser så klen, svag och hjälplös ut..

jag har fått ta ut anhörigpenning denna veckan och
jag har suttit hos henne.. vilket känts mkt bra... att finnas där
hon vaknade vid ett tillfälle och ropade på mig.. gullan...

nu ska jag dit igen..
tror inte det är ngn större fara med henne just nu..
så ni behöver inte vara oroliga.. inte alls...

glad för att jag fick veckan i Norrköping med vänner
släkt och avkoppling.. det var en bra semster.... tack alla!

kram på er som läser

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv gumman min! krama om mor din från mig! Puss å Kram!

2009-07-22 @ 11:51:10
Postat av: Anna

Hej! hur är det med mor din?

Jo, det är hyreslägenheter vi har kollat på, men vi kollar även efter insats! det är lite kul att se vad det finns för alternativ till det vi har idag! men det har inte varit något som har passat oss ännu. Hoppas ni får en bra helg! Puss å kram!

2009-07-24 @ 19:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0