mot Norrköping...

nu har vi sovit vår sista natt (för denna gång) på Ibis hotell i västertorp/hägersten
ätit vår sista frukost där (för denna gång) och checkat ut.. från "vårt" hotell...
vi har släpat väskorna mot tunnelbanan.. upp på tunnelbana... ner för tunnelbanan...
det har varit en underbar vistelse.. verkligen.. men nu längtar jag till Norrköping och
mina underbara vänner där... har bokat alla träffar tror jag.. o ska nu njuta...

sambon blir med mig i norrköping till onsdag morgon.. sen far han till sin pappa...
o på lördag sammanstrålar vi i underbara Sthlm igen och flyger hem till Norrland...

söndagen i sthlm spenderade vi.. med att vandra.. äta god mat..
hälsa på sambos mormor och vi tog en tur ut till Globen som facinerar mig oerhört..
det var en fantastisk söndag.. och nu kommer ett gäng fantastiska dagar... (övertygad)

kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0