mamma lite bättre ändå...

det tar sig.. mamma piggar sakta sakta på sig...
igår var hon tröttare igen.. men gått bättre idag...

men hon orkar inte ngra långa stunder...
idag satt hon uppe i fyra kanske fem timmar..

vi pratar iallafall mkt och försöker kämpa på..

känns oerhört skönt att vara tillsammans...

mina nätter är (och har alltid varit) svaga stunder
svårt att somna/sluta tänka, sover illa..
jag sover ikapp ngt så när på morgonen, fm
men kommer i otakt och får korta dagar..
då jag behöver en bra stund att bygga min mur
innan jag kan ta mig för ngt...

men det är bara att försöka ta tag i det...
bryta mönstret och lyckas varva ner...
kanske ta till ngt vågskvalp.. eller så...

helgen ser iallafall lite lite ljus ut...
vi var på semester och sen får våra vänner på semester
men nu har ett par med barn kommit hem.. så vi ska ses..
alltid kul och bra med lite distration.. och grillat...

kram på er...
tack & trevlig helg...


Kommentarer
Postat av: Anna

Leo hälsar tillbaka :-)

skönt ändå att det verkar relativt stabilt med din mamma. Skönt att ni försöker att hitta på nått roligt att göra och träffa kompisar, det är nog bra som du säger...koppla bort lite oro för en stund. må väl! KRAM

2009-07-31 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0