lite bättre idag...

idag var mamma mkt piggare.. gick bara bra att dricka och röka
men det var svårt att äta... fanns ingen riktig matlust... men kräm gick..

hon funderar mkt på hur det ska gå, hur det ska bli..
det är svårt.. inte ens doktorn vågade ge en kvalificerad gissning om tid
hur ska då jag ge svar...? men det är bra att hon pratar om det...
och det känns bra att få finnas där och få säga att jag älskar henne...

inatt var det lite ledsamt.. och jag fick panik vid två tiden
för jag mindes inte om jag sagt just att jag älskade henne...
satt med telefonen i handen och ville ringa.. ville få höra henne andas..
ville få höra att hon klarade natten... tårarna bara forsade...
till sist somnade jag av ren utmattning...

idag har sambon min varit med sin lillebror (viktigt att han är lille!)
och de har seglat med lillebroderns nya båt.. och det hade varit kul...
kul att de hittade på ngt.. har lite dåligt samvete för att per är ledig
och jag hos mamma, men annars skulle jag lix jobbat så......

kram på er vännerna mina som stöttar... finns här... tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så skönt att mamma hade piggnat till lite! usch, natten lät jobbig...jag tänker på dig/er! Puss å kram!

2009-07-28 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0