i Norrköping...

en fantastisk dag och en natt har spenderats i norrköping..
vi blev uppmötta av den väninna som jag känt längst i livet.. (E,BB)
vi gick en sväng på stan, åt lunch och gick ett varv i industrilandskapet..
sen for vi till vandrarhemmet.. som var en besvikelse..

våningsäng.. litet rum.. trångt.. lyhört.. hårda sängar
en känsla av att det var så billigt som det kunde vara...
men man kanske inte skulle haft såå höga förväntningar..
det var billigt och vi ska ju bara sova där...

igår kväll träffade vi den väninna som känt mig näst längst..
och hennes sambo.. vi var på en underbar grekisk restaurang..
det var mkt trevligt och god mat.. synd att roligt går så fort...

idag ska vi träffa mina släktingar... mina morbröder först på em
och ikväll min pappa och kanske även min halvsyster med familj..

nu ska vi skynda vidare...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan där! Hörde att du kommer med far & Eva framåt kvällen. Det ska bli trevligt att äntligen ses då det var alldeles för länge sen! Tyvärr blev det ju inget sist du var i stan då våran "käre" far klantade sig. Men nu ska det äntligen bli av. Ses senare, många kramar Maria

2009-07-14 @ 12:25:35
URL: http://fibrofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0