mamma hemma

ja... de kunde inte göra så mkt åt mammas låga blodvärde annat än vänta
hon låg inne några dagar och skickade hem henne lagom till helgen..
och hon var klart piggare iallafall så det är väl bara att hoppas...
cellgifterna sliter oerhört på hennes kropp... så vi får verkligen hoppas de gör nytta
hon ska ju ha behandling nu till veckan.. om värden är bättre...

annars är nu projektplanen inlämnad och det känns så grymt skönt..
nu är det bara resten kvar och sen bär resan iväg den 5/2 till 8/2 till kalla norrbotten
men det ska bli kul att se att ens plan funkar i verkligheten...

en del skolarbete kommer det bli nu i januari..
en tenta om torsdag, se till att resan förbereds och sen på det börja med marknadsföring
men det är bara kul... visst att det kanske blir lite svettigt men det gör bara att det sen
kommer kännas så enormt mkt bättre..

jag sover inte så himla bra dock
har vissa nätter i veckan då tankarna inte vill sluta snurra...
vet att jag kanske borde ta tag i det.. men jag funderar än på hur...
känner mig faktiskt ganska slut emellanåt..
satt och kollade lite på internet.. och tänkte ta till musik..
avkopplande musik vore inte så dumt...

var och åt middag hos vänner igår..
och gullade med deras femmånaders tös...
och drack en hel del vin...
vi hade hemskt trevligt som alltid och avslutade kvällen med att fara in till stan
och kolla in läget på bishops.. där var det som vanligt... & vi träffade en annan
av pers kompisar.. snackade lite tills stängning och for sen hem...
en bra kväll..

nehe... lite pluggande kanske inte skulle skada...
kram till alla som läser


Kommentarer
Postat av: Caroline så klart

Hjärtat, ska jag komma och krama dig så du kan somna? :)

2009-01-16 @ 10:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0