länge sen...

sorry.. har visst slarvat.... med att skriva här
jag har ju semester... eller... självstudier hette det visst

iallafall sen jag vart friskare och friskare... har vi mest sovit
känns det som.. igår hade vi en dejt på stan men skulle bara
vila på lunchen och vaknade tre timmar senare...

sen ringde en vän till sambon medans jag var på besök
hos min mamma på lassa och berättade att en långväga vän
var på besök hos dem och de ville att vi skulle komma
så vi for dit och luktade på deras bebis och sen drack jag en
flaska vin och vi pratade och skrattade sedan barnen somnat

ikväll fick vi med ett infall och drog ner på stan för att se på bio
17 again såg vi, rekomenderas verkligen... den var kul

mamma mår bättre och vi har möte imorgon.. det dumma i det
är att jag måste gå tidigt från min första dag på praktiken........

just det det är första dagen på praktiken imorgon...
blir bra.. men är lite pirrigt... vad förväntar de sig???
vad ska man ha på sig? hur ska man göra med håret?
men det löser sig.. är väl bara vara sig själv....

kram på er som läser...

Kommentarer
Postat av: Anna

äntligen fick man läsa ett nytt inlägg i din blogg..hihi...hoppas första dagen på praktiken gick fint? verkar folket trevliga? KRAM!

2009-04-20 @ 15:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0