skolblogg...

nu sitter jag på skolan & bloggar på lånedatorn...
en fin hp compaq 6720s med senaste program (från 07 iallafall)
verkar seg på skolans nätverk men det löser sig väl...
nu har vi nyss fått datorerna i min klass och alla har "beordats" lära oss känna vår dator

måste tacka ngn speciell... tur jag har han..
hur skulle det gått annars är ju frågan..
han har stöttat mig i helgen på ett sätt som jag verkligen behövde..
tnx.. vänner ska man tydligen vara rädd om..
jag höll på att förlora han.. men är glad han har överseende med mig...
sånna vänner ska man tydligt vara än mer rädd om...

om jag kunde göra ngt för han..
mina taffliga försök  har skälpt mer än hjälpt....
men jag får jobba på det...

taskig stämning i skolan...
pga av planeringen iofs från skolan
vilket lett till att vi har 4h håltimme och vissa behöver åka trekvart efter....
vilket leder till att deras faktiska skolarbete idag vart 1,45
och de kommer varit här 6h...
men jag har iallafall 4h faktiskt skolarbete.. då jag inte kommer kunna gå tidigare...
trist när det blir så... men jag tror de gjort vad de kunnat...

nehe... kan inte blogga hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0