bättre...

ja allt känns bättre.. pendlingsbeslutet känns bra..
jag gör det för mig.. och ja jag får offra lite tid men det känns oki

funderat på mitt nya yrke idag...
och ja det lutar verkligen mot ett håll men jag vill avvakta lite att gå ut med det..
men det som känns så bra är att jag verkligen valt rätt...
vården var jättebra.. starkt utvecklande och ett viktigt arbete men
det var inte lika rätt då det var så grymt krävande.. och det passade lite sådär..

rättelse..
idag grubblar jag kläder.. tvättar dem som behöver tvättas på Torsdag
packar på Fredag som är ledig dag... sent åker vi sen iväg till mallis...
imorgon är mammas dag... efter hennes läkarbesök... ska hålla om henne imorgon


kollar just på idol... (eller har det på i bakgrunden).. har kvaliten förbättras...?

hinner inte med alla så mkt som jag skulle vilja... sambo, mamma, vänner....
och tvn verkar det som då folk berättar saker som jag inte sett.. hmmm
men det hade jag räknat med lite.. när det var skoldags.. är bara att gilla läget..
men det är svårt att gilla det läget...

uppmaning
vore kul att höra hur det var i linköping i helgen...


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag länkade till din blogg från min blogg. Hoppas det är okej.



Kram

2008-10-01 @ 20:35:28
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0