helgen

nu äntligen har jag fått grepp om projektarbetet..
känns riktigt bra faktiskt...ska bli roligt att planera det
& sen genomföra det... det är två skilda utmaningar..


och jag är så stolt att jag med min dåliga engekska
faktiskt klarade av en bok på engelska.. riktigt kul


lite besviken på vädret.. vad är det här för norrländsk vinter
med snö ena dagen, regn den andra, 10 minus en dag och sen plusgrader???
det är så svårt att klä sig rätt...
jag har antingen för mkt eller för lite... men det kanske tar sig


Helgen har varit bra..
igår var vi på stan med min mamma och idag har vi haft en slö dag
vi har sett mkt på film och bara tagit hand om varandra..
skönt att koppla av efter en stressig vecka....

pulvermaten går det bra med.. jag har ätit ett mål mat/dag denna veckan
och det känns bra.. och folk säger att det syns att jag gått ner ngt
men jag har som sagt inte vägt/mät mig innan så jag vet inte..
ser iallafall inte själv och har inte tänkt bry mig i vikt och mått
utan jag vill må bättre och stärka mitt sjävförtroende..

klart att jag vill se resultat men nöjer mig med att se på kläder..
de känns faktiskt lite mindre  trånga redan och mer ska det bli...


kram till er som läser och tack för allt stöd jag får...
hoppas ni haft en trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0