dagen efter...

kvällen före.... hua...
jag fick tag i en receptfri lite starkare värktablett och jag blev av den i det närmaste smärtfri..
sambon och jag snajdade om och gick ut på mysig restaurang för att fira att jag kommit in på den skola jag sökt och för att han fick fast på den avdelning han helst vill vara på.. på det företag som han jobbar på...

det blev god mat och för min del gott vin sen jag kollat att det var oki att dricka på tabletterna..
vi ringde till ett kompispar för att se vad de gjorde och de hade haft kräftskiva för ngra vänner.. vi ska till dem på kräftskiva nästa helg så... iallafall så hade ngra andra kommit på efterslänten och de ville ha dit oss med.. för utgång lite senare..

vi for dit och hade en skitkul kväll.. det blev ngra timmar på stan senare och jag satt med en av tjejernas pojkvänner och pratade en stund.. skönt att få en killes version av saker ibland.. det underlättar verkligen...
vi hade inte setts innan då vi är de där som inte har barn.. våra vänner har barn och delar upp sina vänner såklart..
de som har barn & ses mer städat över tårta och vi som ses på fest..

träffade en kille sen på mcdonalds som jobbar på samma företag som jag men inte med mig..
han hade sett mig lika mkt som jag sett han visade det säg och då jag satt vid deras bord & sambon vid ett annat så fick jag lite uppskattande inputs från killen.. men jag spann inte vidare på det.. så han lät det vara...

var en fantastisk kväll.. sambon och jag har en tendes att bli osams på fyllan.. för jag blir svartsjuk.. men igår fick jag så mkt inputs från annat håll så jag märkte int vem han tittade på eller pratade med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0