skrivarlusten tillbaka...

ja jag har verkligen fått tillbaka min lust att skriva..
jag har längtat till den här stunden då jag skulle få sätta mig framför datorn...
lillen somnade sent ikväll efter att ha fått sova middag för sent.. så det var väntat...

i söndags var vi hos vänner på middag och det är så härligt att se sonen
umgås med andra, leka med barnen, kramas med dem...
vi hade inte träffats med dem på länge, men lillen tinade snabbt...
han är i en period då han är reserverad först med alla.. 

vi är nu inne på mina två sista veckor hemma..
den 10onde börjar skolan, men jag måste ner först den 17onde..
så nu är det avvänjning de lux ...
förstår inte hur jag ska klara mig utan min lille kille i 12timmar
det är för mig en gåta...

vet inte om jag skriver ngt i natt som .. make any sense..
det känns inte så.. jag är väldigt trött och skriver fel i ett...

jag får ge mig och skriva mer en annan gång...
och krypa ner intill mina grabbar... o glida ner i drömmarnas land...

kram på er som läser...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0