våren...

ja vad ska jag säga.. dagarna går..
inte en dag är sig lik med denna lilla killen
han är för söt.. jag älskar honom såååå
vissa dagar är vi bara hemma och myser
andra kör vi shoppingräder.. eller så
tar vi bara ngn kort promenad i solen..

solen ja.. det har börjat våras i Umeå
klart det inte är som i södra Sverige..
men här skiner solen och snön smälter sakta
det droppar från taken.. det spritter..

pappa och hans sambo kommer till
detta vårlika Umeå till helgen..
tyvärr kan inte min syster och hennes man
följa med, inte denna gång, fick jag veta idag
jag följer min plan för att kunna ta emot besöket
och ser fram emot att få visa upp det som är mitt
lillen ska få lite morfar-tid... perfekt!


ja vad ska jag säga mer..?

är tacksam för alla som tycker om mig
och visar det.. mina vänner är de allra bästa
mina släktingar de raraste.. o sambon snällast...

kram till er som läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0