pappabesök - sjuk? - påsk

pappa kom hit som planerat...
det var ett och ett halvt mkt trevligt dygn..
även om det förståss var allt för kort tid..
men det var vad vi fick denna gång..



men de hoppas att kunna komma fler gånger..
vi myste hemmavid mestadels av tiden men
tog även en runda med bilen och visade upp Umeå

efter det kom ett gäng trista dagar..
jag kände mig trött, lite överkörd och hemskt frusen
men än har inget brutit ut *peppar peppar*
jag fick gnälla och tröstäta lite iallafall..
kanske var det "omedvetet" det jag ville.... 

sen kom påsken och lite ledighet för sambon
vi har promenerat en del och hört snön smällta
och vi har varit på släktmiddag hos min svärmor



detta är taget idag, vi var på kafé hela familjen..
mysigt och mumsigt... men det var ingen vidare fart på umeå idag

min kusin i norrköping fick en liten dotter
natten till idag.. så nu är inte oskar minst längre =)

ja vad kan jag säga... har nog inget mer på hjärtat

kram till er som läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0