long time...

nu var det ett tag sedan..
jag har inte kunnat blogga med mobilen
och lillen ger mig sällan datatid... eller..
jag gör annat då jag får lite egen tid..
så som slökolla på tvn eller plocka..

vi har varit mkt ute och gått sista tiden
både hela familjen när vi har kunnat och
bara lillen och jag när sambon jobbat...
vi har nämligen vår här..
solen skiner (kanske inte alltid) och snön
smälter så sakterliga.. härligt härligt...

jag träffades med min väninna härom dagen
hon har en kille på 1,5 år och en på 6 år
vi var och åt lunch och sen var vi hem till oss
vi bor väldigt nära varandra.. är båda hemma
men det bara blir inte att ses.. så ofta som vi
skulle önska.. men vi bokade in en ny dejt..

vi har i "hemlighet" planerat en resa söderut nu i maj..
så vi kommer vara i norrköping ett par dagar.....
jag har försökt planera in de besök/träffar som jag känner
att vi kan hinna med.. tyvärr hinner vi inte ses med alla som
vi skulle vilja och jag vet att jag gör vissa besvikna..

tyvärr så berättade jag inte om mina planer..
så pappa och hans sambo kommer inte vara hemma
under tiden vi ska vara i norrköping utan de ska
på en egen resa..
jättetrist då vi hemskt gärna ville ses allihop...
men vi får se tíll att ses ordentliget i sommar istället
jag hoppas få träffa min syster iallafall nu i maj..
kanske kan vi sammanstråla hos farmor och farfar.. (?)

ja annars går dagarna...
jag skulle önska att jag kunde träffas med vänner
lite mer.. men vi har svårt att få till det.. tyvärr
men jag hoppas vi jobbar på det... allihop...

här kommer lite bilder....

tre månader

lite trött

fin i grönt


leka lite


måste till sist tacka alla
pappa för han var här, min syster som ville komma men inte kunde
tack maria för alla fina saker till Oskar, och faster Lotta för kläder!
tack mina vänner i Umeå & klasskamrater för att ni tycker om mig!
tack mina trogna vänner i söderns land (inte bara norrköping) för
att ni finns kvar trots att jag flyttade från er.. ni är guldvärda...
tack "moster Inger" för saker till mig och Oskar..
tack övrig släkt för att ni finns där...
tack sambon som står ut med mina hormonil och älskar mig ändå..
och tack hans släkt och vänner...

vi har fått en ny liten bebis med..
min kusin (martin) fick en liten flicka Stella i början av april!

kram till alla som läser..

Kommentarer
Postat av: Anna

Han är så fin lilla Oskar!! honom ska ni vara stolta över <3 pussar å kramar!!

2010-04-16 @ 17:22:07
Postat av: Erica

längtar längtar läääängtar =D

2010-04-18 @ 14:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0