saknar dem där hemma...

ja jag vet inte....
saknar alla så oerhört mkt...
även om jag såklart trivs här...
varför kan man inte få bägge....???

det har varit en stormig vecka...
väninnan ringde på måndag kväll och
berättade att hennes vatten gått..
morgonen därpå berättade hon att
under natten hade hon fött fram en son!
detta fem veckor förtidigt..

det fick oss att inse att det är nära nu

sen samma dag var vi på tillväxtultraljud..
detta för att se att bebis i magen växer som den ska
och jo då, bebis växer bra.. lite väl bra kanske..
de tror nu att det är en rejält stor kille i magen..

men ja vi får se.. ska få gå på fler kontroller
och nog var det en chock först att bebis kan vara stor
men jag har nu försökt att ta det för vad det är
tillväxtultraljud är inte säker info utan en fingervisning
och hellre lite stort barn än för litet...

och ja barnmorskan som utförde ultraljudet
trodde att det var en kille i magen..
hon sa det så.. "jag tror det är en pojke" så
ja jag tror henne men vill inte ställa in mig på det för mkt
vilket händer då det är svårt att se.. och det spelar ingen roll

igår var jag på Ikea med en klasskamrat..
var en galet rolig dag..
även om mina foglossningar plågade mig järnet
jag shoppade en massa till bebis...
skötbord, sängkläder, täcke, kudde, mjukdjur
och lite till oss, filtar, ljus och skålar...

idag har vi städat här hemma...
så var förra helgen en lugn helg
så kan jag säga att detta varit en Olugn

men men.. har ont nu.. men kommer vara bättre
efter en natts god sömn... det är jag helt säker på
och imorgon bitti ska jag till barnmorskan...

kram på er som läser..
och en extra kram till väninnas bebis..

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar dig oxå!!! puss & kram!!

2009-11-23 @ 15:19:37
Postat av: Linda

Å jag saknar dig oxå, gumman!

2009-11-25 @ 10:00:09
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0