ny leksak

jag är såååå lättlurad.. verkligen...
jag hade en rosa, jättefin ericsson mobil... (w595)



sambon köpte en ny avancerad iphone.. i fredags...
och jag mässade på om att den var full med onödiga funktioner...
"jo visst, gps verkar ju bra att ha!"

sen i tisdags skulle vi mötas efter jobbet.. och jag ringde sambon
han var inne på mobilaffären och skulle bara ha ett fodral..
och jag mitt nöt gick dit och skulle bara möta honom...

jag frågade försäljaren om ngt, och snart hade han pratat omkull mig
så här i efterhand undrar jag om jag ens tvekade en sekund..
men varför.. jag skulle ju inte ha ngn ny mobil, jag älskade min ericsson
jag skulle definitivt inte ha en hyperfunktionell mobil..
vad ska jag med den till.. jag får ju snart en bebis...

men men... jag köpte en.. eller asså den var gratis i butik
och jag förlängde bara mitt abonemang..

http://www.tattoomyhtc.com/

Tattoo | Heart 003

jättefin o vissa av de där funktionerna
som ja, de är onödiga och lite för svåra ibland
men de är kul.. kolla väderprognoser direkt på skärmen..
"älskling, regnar det?" - "ska kolla på mobilen"
surfa facebook, kolla kartor, lyssna på spotify..
ja möjligheterna verkar obegränsade...

säkert bara kul i början..
men men.. nu är det gjort..
och ja jag kommer ha finast mobilen i grannskapet..

bebisen stökar på i magen och växer

saknar mamma mer än man kan tro..
vissa dagar känner jag mig såååå ensam..
otroligt ensam.. 
och julen, kommer bli smärtsam....

nu är klockan sjukt mkt och vi har visst båda jobb imorgon
så nu är det bara att kasta in handduken och sova!

saknar er..
kram på er som läser.. 


Kommentarer
Postat av: Anna

hehe...vad du byter mobiler stup i kvarten!!? ;-)ha en skön helg! KRAM!

2009-11-27 @ 13:59:07
Postat av: Linda

Vilken fin telefon du "köpt".



Jag förstår att julen kommer kännas tung i år... Var/hur ska ni fira?

Du får tända ett extra ljus för mamsen. Om du vill kan jag åka å lägga en fin blomma i minneslunden hos din lilla mamma å tända ett ljus. Skriv ett litet kort å skicka till mig så kan jag i så fall fästa det i blomman... Sen kan jag ta ett foto å skicka över till dig om du vill.



Ta hand om dig å den lille...

Saknar dig mycket!!!

2009-11-27 @ 15:45:54
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejj Cina! Vilken urtjusig mobil du bytt upp dej till. Ibland så måste man tillfredsställa den där "den-kan-nog-vara-bra-att-ha-känslan" :) Ser fram emot lille bebben nu! Vad roligt o höra att du trivs på praktiken med.

Ta hand om er.

En jättestor kraaam

2009-12-08 @ 09:03:27
URL: http://emsalut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0