lia, prover, snus-sug och shopping

lian känns bara roligare och roligare ju mer jag kommer in i det..
känns verkligen kul.. ngt jag skulle kunna tänka mig verkligen...
lite mkt pappersarbete som skulle kunna försvinna med datorns hjälp
men det skulle troligen vara för stor omställning... kan jag tro



men om man byggde upp allt från början kanske..
med ett datasnille vid sin sida.. så skulle det bli kanoners...

imorse var jag uppe i ottan och var på vårdcentralen för mina prover



och på eftermiddagen så ringde mobilen... då ringde doktorn och
berättade att alla prover var bra... jäkla speed på dem när de
väl fick fart måste jag säga...

men jag fick inte snusa igår för proverna..
och gud vilken kamp det var.. herre gud...
ändå hade jag sån fusksnus (onico)
men det hjälpte ju inte mig... alls.. de gav ju noll
första timmen kanske... men sen var det bara jobbigt...



en ljuvlig... riktigt ljuvlig snus fick jag så efter
för många timmar imorse efter proverna och den
var go som få.... det var nog den bästa snusen
på många många år tror jag...
som en rök efter... ja.. en het stund med karln...
det hade varit ngt det... men icket...

ja sist men inte minst...
så var jag in på kappahl efter jobbet
mina sista jeans hade en reva imorse.. gahh
har inte mkt pengar i dessa fattiga studerandetider
men jag tänkte att man vet aldrig.. kanske kanske

och hittade ett par brallor på en ställning
jeans för 79,50 fanns fyra kvar och ett par i min stl
hur är det ens möjligt...???
 
så de fick de bli... köpte oprovade för hon sa jag fick byta
men de satt som en smäck när jag provade dem hemma
som gjorda för mig...

dagen hade inte kunnat sluta bättre...
eller än är det en del kvar.. ler

kram på er som läser....

Kommentarer
Postat av: Anna

Så skönt min vän att proverna var normala och bra! fast jag förstår att det var kämpigt att vara utan snus,hihi...vilket härligt kap du gjorde på Kappahl då!! såna kap har jag aldrig lyckats med...må så gott!

KRAM

2009-05-04 @ 19:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0