helg

idag är det en grå lördag..
men det är annat i sinnet..

sitter nu i soffan och myser i
mjukbyxor.. linne.. med filten om
och en kopp te framför mig...

vi hade tänkt oss en promenad
men ja jag vet inte.. känns inte så
himla peppad i detta vädret...
 
imorgon ska det tydligen bli bättre
så det går ju att pyssla hemma idag
och spara promenaden till imorgon

mamma och jag var ju lite oense sist
men hon ringde nu på morgonen
och frågade om jag var ledsen på henne och
vi bestämde att ses imorgon och ta en fika..
känns bra.. vill verkligen inte vara ovänner..
hon är en av de viktigaste i mitt liv..

nehe.. te var det.. och lite lunch?
ska se vad jag hittar..

kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0