lördag... tappar läsare....

sov länge idag.. och lyckades sen vakna på "fel sida"
var grinig och ledsen.. så där utan att veta vad som var fel..
och jag vet inte nu heller vad det var som påverkade mig

nu har sambon och jag varit och ätit pizza.. och köpt lite godis
till melodifestivalelen.. den "riktiga" som är i kväll..
så nu känns det lite bättre faktiskt...

jag tappar läsare.. har inte särskilt många och är glad över de jag har
men det hade varit kul om jag kunde behålla dem åtmindstonde
ja jag vet inte.. kanske kommer ni tillbaka..? kanske bara mkt nu..?

imorgon är det min dag..
men den kommer att firas i all enkelhet med min käre sambo
bara ta en promenad till stormarknaden för en semla.. sen fika
hos mamma och sen tänkte vi äta gott på kvällen, han och jag..

sen på måndagskvällen drar jag igen.. till övik.. för att sova över
och sen åka till gbg på tisdagsmorgonen redan kl 06.00..
bussen tar som sagt 15 h med alla stopp för rast och mat.. suck

sen blir vi i gbg hela veckan... ska stå i monter och representera skolan,
träffa turismaktörer, knuta kontakter (enligt skolans dröm) och ha kul....

nu är det festival...
kram på er som läser.. tack..



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag sviker inte din blogg gumman!! kramar om

2009-03-14 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0