tung vecka...

har börjat jobba på lassa och det är ovant
inte så ovant med tanke på rutinerna och prover
som jag befarat.. utan tungt för kroppen...
både fysiskt tungt (mkt gå och lyft) men
oxå "jobbigt" att jobba 8 timmar per dag...
men jag kommer säkert in i det...

ska ta tag i simningen (sagt förr) imorgon



så kroppen får motion och träning
men vår simhall ska repareras och ha stängt..
så då gäller det tempererade utomhusbadet..
men det blir säkert bra.. 
om det inte regnar hela sommaren...



regn ja.. var tog sommaren vägen??
men förstått att hela  landet har detta väder...

mamma är inte jättebra och jag är nere i en svacka
där jag har såååå svårt att hoppas.. det har varit mkt tårar..
mkt tankar och många trötta stunder.. då jag bara inte orkat
men innerst inne vet jag att det bara är hoppas och kämpa
som gäller.. men man har kanske rätt att vara svag stundvis?

hon samlar ideligen på sig ny vätska i buken...
det har kommit nya svårläkta sår.. blodsockret svänger...



hon åker in och ut på lassarettet
och jo.. klart hon repar sig det måste hon...
men jag är rädd.. och ledsen..
rädslan att förlora blir vissa stunder större än hoppet
men det ska besegras.. hoppet ska vinna...

tack för att ni finns där..
även om jag inte släpper in er jämt..
men jag vet att ni finns där...

kram på er som läser

Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman, jag tänker på dig!! Du är supersaknad och jag önskar att jag kunde krama dig när jag vet att du har det svårt. Men hang in there, allting kommer att bli bra och snart ses vi igen och då har du massa mera stöd från alla dina klasskamrater!! <3 KRAM!

2009-06-15 @ 03:23:56
URL: http://litentigerlilja.blogg.se/
Postat av: Anna

Gumman min...kramar om jag läste att mor din är sämre igen...hoppas verkligen att det snart vänder! du får försöka ta det lugnt på jobbet oxå...tänk på den lilla/lille ;-) vad har ni för planer till midsommar? KRAM!

2009-06-15 @ 16:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0