bara skoj...

kan man bara inte slippa.. & jag har inte ens bett att få höra det...
känner mig bara trött på allt och funderar nästan på att ge upp..
jag kan bara inte ta det och jag ber om att få slippa men
vad ska man göra "dont shot the messenger" heter det...

kanske inget ont i det men jag ville inte & bad om att få slippa men
hur lång tid tog det innan det dök upp igen... när allt helt plötsligt börjat arta sig..
när jag såg fram emot att plugga.. kände mig fin.. har skött mig så länge..
varit (i det närmaste) smärtfri i tre dagar... fått lite uppskattning i helgen och
av sambon under eftermiddagen...

hela jävla skiten är förstörd...
tur att satc kan fixa mitt humör och ska man se ngt bra med det var att
jag i min ilska städade köket... *ler lite trots allt*

om man bara kunde få vara ifred & njuta av den lilla glädje man har..
eller var det inte glädje.. bara en fasad..
jag vet inte längre... känns bara skit


Kommentarer
Postat av: Linda

Tur att du fick ut nåt gott av din ilska iaf. Nu har du ett skinande rent kök ju. "Inget ont som inte för nåt gott med sig..."



Hoppas du snart blir glad igen SMAJL

2008-08-26 @ 19:41:16
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0